"TICKET TO THE MOON"
ОТРИМУЮТЬ ТІЛЬКИ НАШІ КЛІЄНТИ
ЩО РОБИТИ БРЕНДУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
ТА ПІСЛЯ
Під час кризи головне завдання — не втратити, а ще краще посилити довіру і репутацію. Крім цього, зберегти і зміцнити спільноту, щоб після карантину ваші клієнти та партнери у першу чергу згадали саме про вас, а не конкурентів. Потрібно стати бізнесом, який не просто хоче заробити грошей, а по-партнерськи вирішити задачу клієнтів.

Розробка стратегії антикризових комунікацій для вашого бренду.

Розробка антикризової стратегії коммунікацій для вашого бренду.
НАШI ПОСЛУГИ
KOMУНIКАЦIЯ
— це завжди вершина айсберга, під якою знаходяться дії. Тому спершу потрібно спланувати, як бренд може задовільнити потреби клієнтів на різних етапах кризи, а вже потім доносити цю інформацію до аудиторій. Важливо враховувати, в яких умовах перебуває ЦА, що відчувають люди, як вони себе поведуть. I тільки потім створювати повідомлення.
.
ПIД ЧАС КАРАНТИНУ
Варто говорити про те, що хвилює клієнта. Формат "які ми класні" краще відкласти. Зараз будь-яка реклама продукту, яким не можна скористатися, викликатиме іронічну посмішку або й гірше — роздратування. На фото- і відео-контенті варто показувати людей з емоціями, де вони обнімаються. Це викличе почуття ностальгії, людям захочеться його повернути.

Якщо у вашого продукту є кілька цільових аудиторій і у них різні потреби та болі, для них варто використовувати різні майданчики і адаптовані повідомлення. Поважайте їхній інформаційний простір.
B2C
B2B
Люди знаходяться постійно біля екранів. Одна з потреб людей зараз – відсіяти в інтернеті з усіх можливостей насправді цінний контент. Ваш майданчик може стати фільтром, а краще — продюсером власного контенту. Не ховайтесь за черговою підбіркою курсів, які ніхто не подивиться. Покажіть свою команду, розкажіть, як разом долаєте кризу.

Погані новини стали нормальністю, оптимізм зараз в ціні. Людям захочеться відволіктися і вирішити свої внутрішні питання. Все, що стосується ментального здоров'я, зараз буде особливо актуальним.

Люди хочуть спілкуватись, навіть якщо онлайн.

Лайфстайл сповільнився. Люди гостріше відчувають смак їжі, хто живе з близькими — переживає ніжність. Бренд може посилити ці емоції. Наприклад, провести майстер-клас про вино, а перед цим — розіслати глядачам по пляшці того вина, про яке піде мова. Тільки не забувайте про безпеку! Коли так багато навколо контенту, ви повинні запропонувати щось більше. З таких ідей люди самі створять про вас прекрасний контент і викладуть в інстасторі.

Зараз у людей можуть опуститися руки. І ви повинні бути тими, хто не сумує, а проявляє ініціативу і пропонує рішення. Ваш бренд і зараз може вирішувати завдання клієнтів, навіть якщо ваші стандартні послуги (наприклад, івенти) зараз недоступні. І найкращий спосіб дізнатися про них — запитати у клієнтів. Для цього організуйте закриту зустріч з обмеженою кількістю учасників в Zoom. Обговоріть їхні виклики, дайте їм зрозуміти, що готові РАЗОМ з ними виходити із кризи. Підтримка зараз дуже важлива. Забудьте про B2B чи B2С. Зараз уся комунікація повинна бути людяною за формулою Human2Human.

ЗНАХОДЬТЕ НОВI ФОРМАТИ КОМУНIКАЦIЇ, ЩОБ ЗАДОВIЛЬНИТИ ТI Ж ПОТРЕБИ АУДИТОРИIЇ
Вихід з кризи буде плавним. Навіть якщо карантин закінчиться через місяць, поведінка людини довго пристосовуватиметься до нового способу життя. Люди боятимуться скупчень, навіть якщо МОЗ не заборонить. Будьте готові, що якісь звички так і не повернуться. Варто бути дуже пильними до змін і пропонувати клієнтам креативні рішення.
ПИТАННЯ:
ЯК ІЗ ВАМИ
E-mail
Телефон
Соцмережі
Facebook
Instagram
Vimeo
Bechance
Адреса
MOON studio
Україна, Київ,
вул. Володимірська 101
© MOON studio 2020
ЗВ'ЯЗАТИСЬ?
Політика конфіденційності
Made on
Tilda