MAKE
MARKETING
GREAT
AGAIN
Поважний маркетолог має зробити три речі: прочитати Байрона Шарпа, завести Telegram-канал і прийти на конференцію. О, так. Ми теж на таких конференціях були. І щоразу казали – востаннє. Після них ти ще довго не можеш заснути, бо надихнувся, намріяв купу ідей.

А що з цим всім робити – не ясно. По собі знаємо, так це не працює. За креатив заради креативу похвалить хіба мама. А тобі ж треба запам'ятатись і принести дохід. Так ми взялись за Make Marketing Great Again.
ЧОМУ МЕНІ ПОТРІБНО ТУДИ ЙТИ?
Знову повірити в силу маркетингу. В цьому ми покладаємось на спікерів.
Почути болі один одного: бос - менеджера, менеджер – клієнта, фрілансер – замовника.
Зрозуміти, чому моя реклама губиться серед шуму і як зробити її помітною.
Тут лише ті, хто створює. Приходь знайомитись!
КОМУ ЦЕ ПОТРІБНО?
Креативним командам
СПІКЕРИ
Спікери MMGA щодня шукають рішення в полях і лише зрідка знаходять час на виступ. Про їхні продукти говорять на вулицях, в черзі на вечірку і радять в коментах друзям. Ймовірно – ти навіть ними користуєшся.
Okay, Google. Як перестати зливати бюджет на маркетинг і почати продавати?
Себе показати, і на інших подивитись. Тобто багато-багато знайомитись, щоб створювати разом.
Перестати боятись змін і нарешті стати трендсеттером в категорії.
Зробити чек-ліст всього, що спробую на своєму бренді.
Побудувати сильний бренд із стабільними продажами.
1
2
3
4
5
6
7
Власникам бізнесу
які приймають фінальні стратегічні рішення
Маркетологам, комунікаційникам і SMM-менеджерам
Маркетинг-директор мережі кінотеатрів Планета Кіно. Працював в найбільших IT / Телеком компаніях України: MTS / Vodafone, life:) / lifecell, Volia, Microsoft Ukraine.
Макс Бєлов
Директорка благодійного фонду
Klitschko Foundation, який 17 років допомагає підліткам по всій країні боротися за свої мрії і
ставати рушійною силою в
своїх ком'юніті.
Аліна Носенко
Засновник і керуючий партнер клубу Smartass.
Катерина Кузьменко
Засновник консалтингової креативної
компанії MOON studio.
Дмитро Андрєєв
Олександр Жиляєв
Денис Судилковський
які хочуть сміливо креативити, і щоб за портфоліо соромно не було
які хочуть бути на одній хвилі
Управлінцям
які розраховують на ефективність маркетингових пропозицій
HR-ам
які хочуть розвивати сміливі творчі команди
Фрілансерам
які повернулись із Балі і які теж хочуть у маркетинг-тусовку
Тема: Роль бренду в створенні унікального клієнтського досвіду
Тема: Покоління Z, бізнес і
доброчинність - секрет успіху
Тема: Як створити monobank серед спортивних клубів
Тема: Стратегія в еру цифрового маркетингу
Тема: Несерйозні кампанії для серйозних компаній
    Тема: IT вибирає офлайн
    Chief Marketing Officer в ЛУН, відповідає за зовнішні комунікації брендів компанії в Україні і світі.
    СМО Prom.ua, 17 років працював в Comfy. Останні 3 місяці будує маркетингові процеси в EVO.
    INVERIA
    ПРОГРАМА
    8:00
    8:00
    Початок реєстрації, welcome coffee, нетворкінг
    09:00
    09:00
    Початок конференції
    Привіт від організторів, представлення спікерів та початку події
    09:00 - 09:05
    09:00 - 09:05
    Відкриття, вітання від організаторів
    Привіт від організторів, представлення спікерів та початку події
    9:05 – 10:05
    9:05 – 10:05
    Макс Белов
    маркетинг-директор мережі кінотеатрів Планета Кіно
    Тема: Роль бренду в створенні унікального клієнтського досвіду
    • Що відрізняє бренд від продукту
    • Як бренд впливає на ефективність бізнесу
    • Чому перехід від продукту до бренду буває болючим
    • Як мислення категоріями бренду дозволяє диференціюватися - кейси Планети Кіно
    10:05 – 11:05
    10:05 – 11:05
    Аліна Носенко
    директорка благодійного фонду Klitschko Foundation
    Тема: Покоління Z, бізнес і доброчинність - секрет успіху
    • Покоління Z і соціальна відповідальність
    • Світові тренди: SDG, як частина стратегії розвитку бізнесу
    • Соціальний проект - це не PR бізнесу
    • CSR або pro bono - яку стратегію вибрати
    11:05 - 11:25
    11:05 - 11:25
    кава брейк
    11:25 - 12:25
    11:25 - 12:25
    Катерниа Кузьменко
    засновник і керуючий партнер клубу Smartass
    Тема: Як створити monobank серед спортивних клубів
    • Чим унікальний Smartass.
    • Чому лідери думки правлять світом.
    • Як не боятися використовувати прийоми зі світу IT.
    • Бути першопрохідцем важко, але дуже цікаво. Як не втратити мотивацію.
    12:25 - 13:25
    12:25 - 13:25
    Дмитро Андрєєв
    засновник консалтингової креативної компанії MOONstudio
    Тема: Стратегія в еру цифрового маркетингу
    • Що таке «цифровий маркетинг»?
    • Як вибрати правильне позиціонування продукту?
    • Чим хороша стратегія відрізняється від поганої?
    • Як «клієнтський шлях» впливає на продажу?
    • Які маркетингові інструменти роблять життя простіше?
    13:25 - 14:25
    13:25 - 14:25
    Обід
    14:30 - 15:00
    14:30 - 15:00
    Панельна дискусія
    15:00 - 16:00
    15:00 - 16:00
    Олексанр Жиляєв
    СМО Prom.ua
    Тема: Несерйозні кампанії для серйозних компаній
    • Цінність креативних рішень для великого бізнесу
    • Як захистити / захищати креативну ідею
    • Як не боятися пробувати щось нове в великому бізнесі
    16:00 - 17:00
    16:00 - 17:00
    Денис Судилковський
    Chief Marketing Officer в ЛУН, відповідає за зовнішні комунікації брендів компанії в Україні і світі.
    Тема: IT вибирає офлайн
    • Навіщо цифровим продуктам реклама «в реальності»?
    • Як нейронні мережі допомагають при відборі рекламних площ?
    • Як аналітика геоданих допомагає в зовнішній рекламі?
    • Якісні дослідження в зв'язці з data-driven підходом при оцінці ефективності рекламних носіїв
    17:00 - 18:00
    17:00 - 18:00
    Нетворкінг
    БІЛЕТИ
    Скоро ми розкриємо ім'я спікера
    А, РАПТОМ ЩОСЬ ПРОПУЩУ
    1299 грн*
    БЕРУ ВІД ЖИТТЯ ВСЕ
    1899 грн*
    • Відвідування доповідей
    • Презентації спікерів в електронному вигляді по завершенню конференції
    • Доступ до перегляду відеозапису конференції на два місяці
    • Місце з 1-7 ряд
    ГЛЯНУ ВДОМА ПІД ПЛЄДОМ
    1499 грн
    3199 грн
    2199 грн
    • Відвідування доповідей
    • Доступ до перегляду відеозапису конференції на один мiсяць
    • Місце з 8 -20 ряд
    • Доступ до online трансляції в день заходу
    *Акційна вартість квитка діє до 30 березня.
    INVERIYA
    Київ, Володимирська 49а
    КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
    Контакти
    З питань придбання квитків звертатися до відділу продажів

    тел.: +38 (095) 073 4376
    e-mail: impression@moonstudio.com.ua
    Партнерство
    З усіх додаткових питань, а також щодо співпраці, звертатися до:

    Юлія Стрєлкова
    +38(073) 222 02 97
    Організатори
    MOON Studio – креативна компанія, яка разом з клієнтом від створення стратегії до продашкну. Ми допомагаємо брендам запам'ятовуватись і впливати.
    © MOONSTUDIO 2020

    Реєстрація
    за одну хвилину
    Натискаючи на кнопку ви погоджуєтесь з умовами Публічної оферти
    Реєстрація
    за одну хвилину
    Натискаючи на кнопку ви погоджуєтесь з умовами Публічної оферти
    Реєстрація
    за одну хвилину
    Натискаючи на кнопку ви погоджуєтесь з умовами Публічної оферти
    Реєстрація
    за одну хвилину
    Натискаючи на кнопку ви погоджуєтесь з умовами Публічної оферти
    Made on
    Tilda